سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن زمینه شرکت مشمولان خدمت سربازی در پیاده روی اربعین بدون پرداخت وثیقه

معاون نظام وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی گفت:مشمولان خدمت سربازی امسال می‌توانند بدون پرداخت وثیقه ضمن عظیمت به کشور عراق در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حبیب جعفرزاده معاون نظام وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال دانش آموزان، دانشجویان و طلبه‌های در حال تحصیل و معاف از تحصیل که مشمول غایب نمی‌باشند می‌توانند برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کشور عراق عظیمت نمایند.
 
جعفرزاده افزود: افراد مذکور از امروز تا دهم آبان ماه امسال فرصت دارند تا درخواست سفر خود به کشور عراق برای شرکت در مراسم اربعین را در سامانه نظام وظیفه عمومی ثبت نمایند تا تایید شوند که در اینصورت می‌توانند بدون پرداخت وثیقه در بازه زمانی مشخص تردد نمایند.
 
او اظهارکرد: متعهدین خدمت نیز که در ارگان‌های نظامی و انتظامی در حال خدمت می‌باشند در صورت نداشتن غیبت؛ دارندگان دفترچه اعزام خدمت بدون غیبت؛ فارغ التحصیلان بدون دریافت برگ خدمت؛ دارندگان معافیت‌های پزشکی و کفالت موقت و مشمولان غایبی که در طرح مشمولین غایب ثبت نام کرده و ۵۰ درصد جریمه را پرداخت نموده اند و اقساط معوقه ندارند نیز می‌توانند بدون پرداخت وثیقه می‌توانند برای شرکت در مراسم اربعین به کشور عراق سفر کنند.
 
انتهای پیام/م
 

خبر خوش برای مشمولان سربازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.