سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاق بیش از 120 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای

یک شرکت صادراتی مواد پتروشیمی در خراسان جنوبی به ۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  اشرفی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با اعلام جرم از سوی گمرکات خراسان جنوبی یک شرکت صنعتی که داخل محموله‌های صادراتی خود فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای را قاچاق می‌کرد پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل شد.

او افزود: با اعلام نظر آزمایشگاه تخصصی مبنی بر محلول بودن مقدار ۱۲۶ هزار و ۱۳۳ لیتر گازوئیل سوبسیدار در محموله‌های صادراتی، تخلف از سوی شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز بیرجند محرز و مدیرعامل این شرکت به پرداخت ۵ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: متهم پرونده پس از رؤیت رأی ابلاغی، اعتراض خود را نسبت به دادنامه صادره اعلام کرد تا پرونده برای رسیدگی مجدد به شعب تجدید نظر سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شود.

اشرفی افزود: در شعبه سوم تجدید نظر ویژه قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی نیز پس از بررسی اوراق پرونده و لایحه اعتراضیه و نظر به اینکه در این مرحله از رسیدگی متهم نتوانسته دلایل و مدارک مستندی را برای نقض رأی شعبه بدوی ارائه کند، لذا ضمن رد اعتراض متهم رای صادره در شعبه بدوی تایید و قطعی شده است.

انتهای پیام/ک

محکومیت ۵ میلیارد ریالی شرکت مواد پتروشیمی در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.