سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جیپ Black Hawk رانگلر، آماده ماجراجویی + تصاویر

شرکت جیپ مدل جدید خودروی پرطرفدار و قدرتمند رانگلر را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروساز پرآوازه و نام آشنای آمریکایی جیپ از مدل جدید رانگلر خود با نام Black Hawk رونمایی کرد. جیپ برای ساخت این خودروی پرقدرت و زیبا با شرکت ساخت تراک‌های قدرتمند چلسی همکاری کرده است. خودروی Black Hawk رانگلر، اتومبیل هر نظر مناسب و ایده‌ال برای سفر‌های خارج از جاده‌ای یا آفرود است.


بیشتر بخوانید: خودروی جیپ Wrangler Diesel V6 2020 معرفی شد + تصاویر


اگر به دنبال ماجراجویی و سفر در مسیر‌های پر و پیچ خم اطراف شهر هستید بهتر است به خودرو جدید شرکت جیپ توجه کنید. اتومبیل Black Hawk رانگلر با رنگ زیبای خود در حال حاضر آماده ماجراجویی است و علاقه‌مندان به این نوع خودرو‌ها می‌توانند آن را با قیمت ۷۳ هزار و ۹۹۹ پوند از نمایندگان فروش جیپ خریداری کنند.

سفری آسوده و پرخاطره با جیپ Black Hawk رانگلر

ارتفاع و شاسی‌بندی این خودروی به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی از هر مانعی گذشته و سفری لذت‌بخش را به راننده و سایر سرنشینان هدیه دهد. لاستیک‌های ۲۰ اینچی رانگلر جدید از تمامی موانع گذشته و مخصوص جاده‌های صعب‌العبور هستند. علاوه بر مشخصات ظاهری و تجهیزات جانبی که خیال راننده را از هر ایجاد هر مشکلی در طول سفر راحت می‌سازد، امکاناتی نظیر کروز کنترل تپه و سیستم‌های استحکام ویژه نیز در این اتومبیل وجود دارند.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌تواند به چراغ‌های LED پرنور در قسمت جلو پنجره و بالای شیشه جلو خودرو، پوشش خاص رنگ بدنه که مانع از خط افتادن بدنه می‌شود و لاستیک یدک نام برد. عملکرد چراغ‌های این خودرو تا حدی است که به جرات روشنایی روز را پیش روی همه سرنشینان می‌آورد.

خنک کننده مخصوص موتور در این خودرو موجب می‌شود موتور Black Hawk رانگلردر هر شرایطی در وضعیت مطلوب و استاندار قرار داشته و بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

جیپ رانگلر جدید ماجراجویی را به صاحب خود هدیه می‌دهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.