وی افزود: در هر صورت تیم کارشناسی ارشاد به عنوان مرجع، چنین برداشتی را از این جمله نداشته از نظر ما هم مانعی وجود ندارد. با این وجود طرح عوض شد و آن شعار هم در اندازه خیلی کوچک زیر آمده است.
بیشتر بخوانید؛ توضیحات قابل تأمل وزارت ارشاد درباره یک بیلبورد شهری حاشیهساز
کاظمی درخصوص مدت اکران این طرح در بیلبوردها گفت: قرار است به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: شاید خود رئیس نرم افزار این کار را انجام می دهد، به نظرم این فتنه از خود صاحب برند است. ارشاد کارش را درست انجام می دهد، علاوه بر این آیا درد ما در حوزه تبلیغات فقط این یک جمله است؟ صنعت پوشاک در آستانه ورشکستگی است. مجوز طرح اول و دوم را ما داده ایم و به نظرم مشکلی ندارد.
گفتنی است یک شرکت در تبلیغ خود از شعار «ما از یقه هم به شما نزدیکتریم» استفاده کرده که موجب اعتراض بسیاری از مردم و کارشناسان شده است.
انتهای پیام/
انگار دوست دارید به هر بهانه ای روی اعصاب مردم بروید!