سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد؛

عاملان آتش‌سوزی ۳ خودرو در محله شوش شناسایی شدند

سرهنگ رجبیان از دستگیری ۲ شرور محله شوش خبر داد که ۳ دستگاه خودرو سواری پارک شده شهروندان در کنار خیابان را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ یعقوب علی رجبیان  رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پلیس پایتخت چندی پیش از طریق تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ در جریان آتش کشاندن ۳ دستگاه خودرو سواری قرار گرفتند.

وی عنوان داشت: با حضور تیم عملیات پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی در محل، مشخص شد: ۲ شرور با یک دستگاه خودرو سواری پراید به محل مراجعه و با مواد اشتعالزایی که همراه داشتند، ۳ دستگاه خودرو سواری که در کنار خیابان پارک شده بودند را به آتش کشانده و به سرعت سوار بر خودرو سواری پراید شده و از محل گریختند.


بیشتر بخوانید: بازداشت برهم زنندگان عروسی محله اتابک


رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پایگاه ششم این پلیس، تحقیقات پلیسی را آغاز و در تحقیقات میدانی، خودرو متهمان شناسایی و ماموران موفق شدند در کمترین مدت زمان ممکن، مخفیگاه متهمان را در کیانشهر شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در مخفیگاهشان با هماهنگی‌های قضائی دستگیر شدند، ادامه داد: تحقیق از متهمان در خصوص علت و انگیزه آتش سوزی انجام و متهمان پس از تحقیقات مقدماتی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری ۲ شرور محله شوش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.