سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد؛

سناریو هشت سال جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب اسلامی برابر شد با واژگونی حربه های دشمن

سردار علی فدوی گفت: شکست دشمنان از تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی عامل زوال دشمنان انقلاب اسلامی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و رزمندگان دوران دفاع مقدس در استان سمنان که با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و همچنین انتظامی و نظامی در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار شد، ضمن بیان اینکه ملت ایران اسوه مقاومت هستند،گفت: جنگ تحمیلی حربه دشمنان برای از پا درآوردن ایران اسلامی بود.

او بابیان اینکه دشمنان از همان ابتدا با انقلاب مردم ایران اسلامی مخالف بودند، تأکید کرد: دشمنان وقتی در موضوع انقلاب اسلامی شکست خوردند، هشت سال جنگ تحمیلی را به ملت ایران تحمیل کردند تا ایران اسلامی را از پای درآورند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره علت مخالفت دشمنان با انقلاب مردم ایران، بیان کرد: انقلاب ما به رهبری امام خمینی (ره) وقتی به پیروزی رسید، آرمان‌های والایی، چون استکبارستیزی داشت و وقتی دشمنان این آرمان‌ها را مغایر با اهداف خود می‌دیدند به مخالفت با آن می‌پرداختند.

فدوی ابراز داشت: درواقع حکومت‌های استکباری و غربی مانند آمریکا از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی کاملاً دریافته بودند که آرمان‌های انقلاب، آینده آن‌ها و اهدافشان را در جهان با چالش مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام / م

تحمیل  هشت سال جنگ تحمیلی به ایران عامل شکست دشمن از انقلاب اسلامی ایران 

برچسب ها: سپاه ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.