سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران؛

اگر شب المپیک میلیارد‌ها تومان هم به ما داده شود، دیگر فایده‌ای ندارد

ملی پوش وزنه برداری گفت: اکنون به دلگرمی نیاز داریم و اگر شب المپیک میلیارد‌ها تومان هم به ما داده شود، فایده‌ای ندارد.

علی هاشمی، ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص رقابت‌های جهانی تایلند اظهار داشت: مسابقات جهانی که سال قبل از المپیک برگزار می‌شود در بالاترین سطح خود قرار می‌گیرد و همه تیم‌ها با تمام توان خود در این بازی‌ها شرکت می‌کنند. رقابت‌های جهانی وزنه برداری تایلند بیشترین شرکت کننده را در تاریخ به خود می‌دید و چیزی حدود ۷۰۰ وزنه بردار از سراسر دنیا به تایلند آمده بودند. ما هم تیم جوانی را راهی مسابقات کرده بودیم.


بیشتر بخوانید: دوست ندارم انفرادی تمرین کنم/ مصدومیت باعث جدایی‌ام از اردوی تیم ملی بود


او ادامه داد: خدا را شاکرم که از لحاظ تیمی چهارم شدیم. اختلاف مان با تیم سوم، ۷ امتیاز بود و فکر می‌کنم اگر یکی از ما چند کیلو بالاتر می‌زدیم، دوم یا سوم دنیا می‌شدیم. بچه‌ها با انگیزه بودند.

هاشمی درباره عملکرد خودش در این رقابت‌ها بیان کرد: همه می‌دانند که من از ناحیه دست و کمر آسیب دیدگی داشتم. فقط می‌خواستم امتیازی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ کسب کنم و اگر در این بازی‌ها شرکت نمی‌کردم، شانس حضور در توکیو را از دست می‌دادم.


بیشتر بخوانید: هاشمی در حرکت یک‌ضرب نهم شد


او گفت: من نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم. در این مسابقات دیدیم که یک ورزشکار قطری با بهترین حمایت‌ها وزنه زد و مدال گرفت. قطر مگر ورزشکار داشت؟ کجای دنیا وزنه بردارانی مثل ایرانی‌ها را دارد؟ اگر حمایت‌های مالی از وزنه برداران شود، ما هم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. در فاصله یک‌ساله تا المپیک هستیم و اکنون به دلگرمی نیاز داریم، اما اگر شب المپیک میلیارد‌ها تومان هم به ما داده شود، دیگر فایده ندارد. 


بیشتر بخوانید: بازگشت ملی پوشان وزنه برداری در غیاب مسئولان


هاشمی گفت: من هنوز مصدوم هستم. به فیزیوتراپ و ماساژور خوب در تیم نیاز داریم. اگر یک تیم پزشکی خوب در کنارمان باشد، یک تیم فنی خوب هم نتیجه آن می‌شود. تیم ملی که فقط شامل ورزشکار نیست.

انتهای پیام/

اظهارات هاشمی پس از رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.