سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌ مندی ۱۹ هزار مددجوی رزنی از خدمات بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن گفت: ۱۹ هزار مددجو از خدمات بهزیستی این شهرستان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسماعیل رستم خانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن افزود: این خدمات شامل پرداخت مستمری ماهانه به زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و پرداخت کمک هزینه تحصیلی شامل دانش آموزی و دانشجویی به فرزندان زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت، کمک هزینه حق پرستاران بیماران ضایعه نخاعی، کمک هزینه مناسب سازی و ساخت مسکن و خودرو، کمک هزینه کاشت حلزون، ازدواج و رفت و آمد افراد دارای معلولیت در حال آموزش، اشتغال یا درمان است.

او با بیان اینکه نگهداری از افراد دارای معلولیت و سالمندان در مراکز دولتی و غیردولتی از خدمات دیگر سازمان بهزیستی است، عنوان کرد: بهزیستی رزن سال ۹۷ رتبه برتر ارائه خدمات در بین ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان را کسب کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن ادامه داد: بهزیستی در ۲۴ مرکز دولتی و غیردولتی در شهرستان‌های رزن و درگزین شامل اداره بهزیستی، مرکز اورژانس اجتماعی، مراکز درمان اعتیاد، مراکز مشاوره و مددکاری، مهد‌های کودک و مجتمع‌های خدمات بهزیستی را ارائه می‌دهد.

رستم خانی با اشاره به اینکه بهزیستی رزن به بیش از ۱۹ هزار و ۲۳۱ نفر به عناوین مختلف خدمات رسانی کرده است، اضافه کرد: به ۶۵۰ خانواده به صورت مستمر و ماهانه پرداخت مستمری داریم که از ابتدای تیر نیز افزایش مستمری افراد دچار بیماری‌های روحی و روانی که سرپرست خانوار بوده، براساس بُعد خانوار شامل خانواده و فرزندان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه در مجموع هزار و ۵۳۳ نفر از افراد تحت پوشش از افزایش یارانه برخودار شده اند، ادامه داد: بهزیستی شهرستان رزن در سال ۹۷ بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۱۰۵ نفر پرداخت کرده است. در سالجاری نیز ۶ میلیارد تومان اعتبار اشتغال ابلاغی از بهزیستی استان دارد که به افراد واجد شرایط با اولویت افراد دارای معلولیت زنان سرپرست خانوار و بیماران بهبود یافته در حال پرداخت است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن اظهار داشت: از طرف خیرین شهرستان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به افراد تحت پوشش سازمان کمک شده است که با عنایت به محدودیت اعتبارات سازمان و نیاز‌های ویژه جامعه هدف درخواست حمایت بیشتر از افراد خیر را داریم.

انتهای پیام/ب


خیرین ۳۰۰ میلیون تومان به افراد زیر پوشش بهزیستی کمک کردند

برچسب ها: بهزیسنی ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.