سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی رایگان بسیج در مناطق محروم

درگرامیداشت هفته دفاع مقدس تیم ۵ نفره بسیج جامعه پزشکی به اهالی روستای نران از توابع شهرستان سنندج به صورت رایگان خدمت رسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رییس بسیج جامعه پزشکی شهرستان سنندج با اعلام این خبر گفت:این خدمات در بخش‌های پزشک عمومی ،روانشناسی ،ماما یی ،پرستاری و دارو یاری به اقشار بی بضاعت و مناطق کم برخوردار خدمات ارائه میدهند.

خلیل جوزی با بیان اینکه تیم جامعه پزشکی هر ماه یکبار به مناطق محروم استان برای ویزیت و درمان رایگان ارائه خدمت میکند تصریح کرد: برای بیمارانی که به پزشک مراجعه میکنند پرونده پزشکی تشکیل و تلاش میشود وضعیت درمانی آنان پیگیری شود.

او در ادامه هدف از اعزام تیم‌های پزشکی را ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، اموزش و پیشگیری درمانی و یاری رساندن به مردمان این مناطق اعلام کرد.

رییس بسیج جامعه پزشکی شهرستان سنندج افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از دو هزار نفر از این بیماران به صورت رایگان ویزیت شده اند که پیش بینی میشود تا پایان سال این امار به ۴ هزار نفر افزایش یابد.

سرهنگ حسن عسکری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج نیز گفت: در قالب طرح  شهید رهنمون پزشکان از طریق مراکز درمانی به پایگاه‌های بسیبج معرفی میشوند تا بتوانند به بیماران نیازمند خدمت رسانی کنند.

شهید دکتر محمد علی رهنمون  سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر هنگام فعالیت در بیمارستان صحرایی خاتم الانبیای طلائیه به درجه رفیع شهادت نایل امد.

انتهای پیام/ت

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.