سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره ۱۴۰۰ شهید مراغه

یادواره سرداران و ۱۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم مراغه با حضور فرمانده قرارگاه حضرت زینب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرار گاه حضرت زینب در این یادواره گفت: عزت، اقتدار، بزرگی و قدرتی که ایران در دنیا دارد از برکت خون شهیدان است.

او در روستای داش آتان مراغه افزود: پرچمی که از برکت خون شهدا در ایران اسلامی برافراشته شده تا قیام و قیامت در اهتزاز است.

او اضافه کرد: برخی بی تدبیری مسئولان نادان، در حذف نام شهیدان از کوچه‌ها و خیابان‌ها ذره‌ای در عشق و ارادت مردم ایران به مقام شهدا کم نخواهد کرد.

فرمانده قرار گاه حضرت زینب افزود: کسانی که می‌خواهند فرهنگ شهادت را از کشور حذف کنند بدانند، که پیش از آن‌ها شاهان بسیاری خواسته اند نام امام حسین (ع) را از صفحه روزگار محوکنند امام نتوانسته اند.

اوافزود: امروز نام شهدای جمهوری اسلامی ایران پرچم مقاومت و سپر بلا در برابر دشمنان و استکبار جهانی است و کسانی که نام شهدا را از کوچه‌ها حذف می‌کنند غیرت دینی و ملی ندارند.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه، دشمن را در خارج از مرز‌های از ایران سیلی محکمی خورده افزود: برخی بی تدبیری‌ها و مشکلات اقتصادی در داخل زمینه نگرانی مردم را فراهم کرده است.

او گفت: مشکلات اقتصادی موجب شده مردم به مسئولان و مدیران اجرایی کشور بی اعتماد شوند.

فرمانده قرار گاه حضرت زینب با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از کشور‌های ثروت‌مند دنیا است افزود: مدیریت نادرست زمینه مشکلات اقتصادی را بوجود آورده است.

او در ادامه با اشاره به حضورفرزندان مسئولان درخارج از کشور افزود: این حضور نشانه بی اعتمادی آن‌ها به جمهوری اسلامی ایران است.

نوعی اقدم افزود: مسئولانی که فرزندان آن‌ها در خارج از کشور هستند هیچگاه به فکر برنامه ریزی صحیح و درست در کشور نخواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این یادواره گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ رشیدی، افزود: شهادت مقامی بلند مرتبه است که اولیای خدا همیشه در حسرت آن هستند.

در این یادواره با اجرای شعر، مداحی و سخنرانی خاطره شهدای دوران دفاع مقدس مراغه در یاد‌ها زنده شد.

 

انتهای پیام/ش

امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.