سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل گمرک استان ایلام:

جابه جایی کالا‌هایی که جنبه تجاری دارند از مرز مهران ممنوع است

مدیر کل گمرک استان ایلام گفت: زائران باید توجه داشته باشند کالا‌هایی که از مرز مهران جا به جا می‌کنند جنبه تجاری نداشته باشد.

غلامی مدیرکل گمرک استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: زائران اربعین حسینی باید در زمینه جا به جایی کالا دقت بسیاری داشته باشند، زیرا جا به جایی برخی کالا‌ها از مرز بین المللی مهران جرم محسوب شده و به طور کلی ممنوع است.

او ادامه داد: کالا‌هایی که از مرز بین المللی مهران توسط زائران جا به جا می‌شود نباید به هیچ وجه جنبه تجاری داشته باشد و با افرادی که این نوع کالا‌ها را جا به جا کنند به شدت برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید: خودداری زائران اربعین از حمل دارو‌های کدئین‌دار


غلامی اظهار کرد: خروج کالا‌های اساسی خانوار از جمله قند، شکر، برنج، روغن، حبوبات، چای و ... توسط زائران اربعین حسینی از مرز مهران ممنوع است.

او مطرح کرد: خروج زیورآلات و طلا و جواهر و همچنین جا به جایی ارز توسط زائران با محدودیت‌های خاصی رو به رو است و فقط تا سقف مشخصی امکان جا به جایی وجود دارد.

مدیر کل گمرکات استان ایلام در رابطه با جا به جایی دارو بیان کرد: زائران به هیچ عنوان نباید برخی از دارو‌ها به ویزه دارو‌های کدئین دار را با خود حمل کنند مگر دارو‌هایی که تحت نظر بخشنامه سازمان غذا و دارو و با نسخه پزشک تجویز شده باشد.

انتهای پیام/ ن

ممنوعیت جا به جایی کالا‌های تجاری توسط زائران از مرز مهران

برچسب ها: گمرک ، اربعین 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.