سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا ترامپ هم به سرنوشت دو رئیس جمهور تک دوره‌ای آمریکا دچار خواهد شد؟ + فیلم

افشاگری یک افسر اطلاعاتی و سقوط محبوبیت دونالد ترامپ به زیر ۴۰ درصد، ترامپ را در سراشیبی تبدیل شدن به سومین رئیس جمهور تک دوره‌ای آمریکا قرار داده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، افشاگری یک افسر اطلاعاتی عضو سازمان سیا در خصوص جزئیات تماس تلفنی ترامپ با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، باعث به جریان افتادن طرح استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده است.

این فرد افشاگر مدعی شده بود که ترامپ تلاش کرده تا زلنسکی را متقاعد به آغاز تحقیقات درباره پسر «جو بایدن» رقیب اصلی ترامپ در رقابت‌های انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا کند تا از این طریق شانس انتخاب مجدد وی در انتخابات آمریکا را افزایش دهد.

همچنین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که محبوبیت ترامپ به زیر ۴۰ درصد سقوط کرده و از این نظر او در مقایسه با روسای جمهور پیشین آمریکا در موضعی ضعیف‌تر برای انتخاب مجدد قرار گرفته است.

 


بیشتر بخوانید: حمایت نخستین نماینده جمهوری‌خواه از استیضاح ترامپ


 

انتهای پیام/

ترامپ هم رئیس‌جمهور تک دوره‌ای آمریکا خواهد بود؟ + فیلم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
عبدالله
۱۶:۳۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
شیعیان به حسین ابن علی ع ،علاقه و اعتقاد خاصی دارند.همینطور برخی پیروان سایر ادیان و مذاهب دیگر. امام حسین می فرماید؛پای بندی بر پیمان، جوانمردی است. می دانیم اربعین، شکوه تجمع میلیون ها هوا دار حسبنی است! سال دیگه هم نزدیک به همین ایام، موسم رقابت های انتخاباتی مردم آمریکا! کافی است که مردم آمریکا، بدانند از نظر محبوب ترین شخص شیعیان،(امام حسین)شخصی مانند آقای ترامپ که پیمان هایی را نقض کرده است،جوانمرد نیست یا ناجوانمردانه رفتار می کند، حدس بزنید، آیا ا کنار آن بی تفاوت عبور خواهند کرد، یا آرای وی به شدت ریزش خواهد کرد!؟ من به دومی خوش بین ترم!
مصمم
۱۵:۳۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
روئسای جمهور آمریکا همه شون از یک قماشند و تفاوت جدی با هم ندارند البته نفس یک دوره ای شدن دورة ریاست جمهوری هر رئیس جمهور پیام و معنی و مفهوم خاص خودش را دارد اما سیستم آمریکا طوری است که تا سرسپردگی کسی به صهیونیست ها اثبات نشود امکان برنده شدن اش در انتخابات ریاست جمهوری آن کشور وجود ندارد .
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
محاله
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
ترامپ مانند نره خری هست که پالانش از ابتدا لقی داشت
محمدیاسین
۱۲:۲۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
بله این ترامپ هم دور دوم رای نمیاره بعد یکی دیگه میاد بعد دم از روابط میزنه بعد مردم ساده ی ما و دولتی های ما هم فکر میکنن باز خبریه به امید توافق باز میرن و باز داستان ها خواهیم داشت . . .
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
ترامپ خیلی دیوانه و نادان ست؟ چنانچه استیضاح شود ویا دردور بعدی انتخاب نشود،، ممکن است باتصمیمات خطرناکی ، امنیت جهان رابه خطر اندازد؟؟!!!