سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنی دانون: اسرائیل و اعراب هماهنگ علیه ایران کار می‌کنند!

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی شد اسرائیل و کشور‌های مختلف عربی هماهنگ با یکدیگر در سازمان ملل علیه ایران کار می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، دنی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در مصاحبه با این خبرگزاری مدعی شد اسرائیل و کشور‌های مختلف عربی هماهنگ با یکدیگر در سازمان ملل و جاهای دیگر علیه ایران کار می‌کنند.

وی گفت در حالی که اروپایی‌ها در تلاش برای برگزاری دیداری میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران بودند اسرائیل و کشور‌های مختلف عربی در حال هماهنگ کردن تلاش‌ها برای آشکار سازی چهره واقعی ایران بودند.

دانون  افزود: «کشور‌های عربی به طور فعالانه همراستا با اسرائیل در رساندن پیام هشدار درباره تهدید ایران مشارکت دارند.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
وااااااااای نگو چه کساااااایی...ترسیدیم...یه عطسه محور مقاومت کافیه تا واسه همیشه از رو زمین محو بشین پلیدهای پست
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
واقعا" جای تاسف دارد که دشمن قسم خورده و غاصب سرزمین های مسلمانان از اقدام هماهنگ برعلیه یک کشور اسلامی آنهم به همراهی عده ای از سران خود فروخته و خائن به امت اسلام دم میزند اگر سران برخی از کشورهای عربی کمی عقل ومنطق داشتند از خود میپرسیدند اگر ایران نبود اسرائیل همه کشورهای عربی را اشغال و آنها را ضمیمه اسرائیل میکرد تا آرزوی کشور اسرائیل بزرگ را محقق سازند . چرا ملتهای کشوره های عرب که با اسرائیل (دشمن بالفعل اعراب ) همکاری میکنند قیام نمیکنند . ایران حامی ملتهای منطقه هست و اسرائیل و آمریکا دشمن مسلمانان هستند باید این تفکر نهادینه شود.