سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای جهادگر

یادواره شهدای جهادگر جامعه مهندسین کشاورزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهشتی راد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت : سازمان جهاد سهم بسزایی در پیروزی رزمندگان در جنگ ۸ ساله داشت و واژه سنگر سازان بی سنگر واژه‌ای برازنده برای جهادگران بود.

او با یاد آوری مقاومت‌های صورت گرفته در جنگ تحمیلی گفت : ایران اسلامی به همت مردم قهرمانش در برابر جبهه باطل و حامیانش ایستادگی کرد وعظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و این مهم نشان از بصیرت مردم و رهبری امام راحل (ره) و در ادامه آینده نگری مقام عظمای ولایت بود.

او افزود : پاسداری از خون شهدا و یادبود شهدا و رزمندگان اسلام وظیفه‌ای است که نمی‌بایست آنرا زمین گذاشت و همگان وظیفه داریم هر ساله باشکوه‌تر از گذشته آنرا دنبال نمائیم.

نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : همه ما می‌دانیم که در جنگ ۸ ساله تاوان سنگینی پرداخت شده تا عزت امروز ایران اسلامی به دست آید و رزمندگان اسلام و شهدا و... به وظیفه خود عمل کردند تا مقتدرانه از جنگ تحمیلی عبور کنیم، اما این بدان معنی نیست که گمان ببریم جنگ تمام شده است و قطعا تا زمانی که اسلام وجود دارد دشمن دست از سر ما برنمی دارد و در حال حاضر مشغول جنگ اقتصادی هستیم.

حاتمی افزود : عزت ایران باعث شده رئیس جمهور مغرور و متبکر آمریکا درخواست گفتگویش توسط رئیس جمهور ایران بی پاسخ بماند، این نشان اقتدار اسلام و ایران اسلامی است.

او افزود : دشمن پس از جنگ تحمیلی و جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی را برای ما طراحی نموده است، اما بی گمان به برکت خون شهداء در این راه نیز هیچ توفیقی به دست نخواهد آورد و شکست خواهد خورد.

حاتمی سپس به ظرفیت‌های کشاورزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت : رزمندگان ما در جنگ تحمیلی سر بلند از آن کارزار خارج شدند و کشاورزان و بهره برداران بخش نیز با همت و تلاش درجنگ اقتصادی پیروز خواهند شد.

 حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان، نماینده، ولی فقیه سپاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص دفاع مقدس گفت : ایشان دوران دفاع مقدس را "گنج" تعبیر کردند و در واقع جنگ تحمیلی، دانشگاهی تداوم یافته دانشگاه امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان با اشاره به رویکرد دشمنان اسلام در قبال ایران اسلامی گفت : دشمنان اسلام دین را افیون جوامع می‌دانند و مشکل آن‌ها با ایران، ایرانی است که اسلامی است.

او افزود : چهل سال از انقلاب گذشته است و دشمنان نظام قادر به تضعیف نظام نشده اند و امروز تفکر حسینی و امام راحل (ره) و رهبری داعیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عظمت مردم ایران اسلامی دشمنان را به کرنش وادار کرده اند.

او به نقش مردم در جنگ و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : نقش سنگر سازان بی سنگر در جنگ کار بسیار مشکلی بود که جهادگران به خوبی از عهده آن برآمدند.

 

 

انتهای پیام/د

جهاد سهم بسزایی در پیروزی رزمندگان داشت

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.