سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع روزانه ۵۰ هزار پرس غذا به همت جهادگران بین زوار

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : روزانه ۵۰ هزار پرس غذا به همت جهادگران بین زوار اربعین توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین قبادی بصیر مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : همانطور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید از کار‌های عمرانی و یدی جهت کمک به نیازمندان غافل نشویم.

او گفت : همانطور که رهبر انقلاب فرمود کار جهادی مبتنی بر اعتقاد و باور دینی و همچنین رعایت ضوابط دینی و مذهبی است و فعالیت گروه‌های جهادی بستری برای تربیت جهادگران است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: علاوه بر این تعداد گروه‌های جهادی محله محور نیز که با محوریت هر پایگاه یک گروه جهادی در اردو‌های جهادی فعالیت می‌کنند.

قبادی بصیر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مجمع جهادی و شورای شهرستان‌ها شکل گرفته است و امیدواریم از این ظرفیت فکری در راستای محرومیت زدایی استفاده بهینه شود.

او بر مردمی شدن گروه‌های جهادی تاکید کرد و افزود: آمادگی داریم خیرین را تحت پوشش قرار دهیم و آن‌ها را حمایت کنیم چرا که گروه‌های جهادی مردمی باشند، مثمر ثمر خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بر تخصصی شدن گروه‌های جهادی تاکید کرد و گفت: همچنین جغرافیایی شدن گروه‌های جهادی را در دستور کار داریم تا بتوانیم از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش از خدمات رسانی بیش از ۱۵ گروه جهادی به زائران اربعین حسینی امسال خبر داد و افزود: این گروه‌ها در مسیر زائران از کنگاور تا مرز خسروی موکب‌هایی را دایر می‌کنند.

قبادی بصیر گفت: به این منظور تا کنون کار‌های مقدماتی راه اندازی ۱۵ موکب در مسیر‌های مشخص شده است تا به زائران اربعین حسینی امسال ارائه خدمت داشته باشیم.

او گفت: برآورد ما بر این است که بیش از ۲ هزار نفر روز اردو در این مدت خدمت رسانی به زائرین داشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: همچنین ترتیبی اتخاذ کردیم که روزانه بیش از ۵۰ هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام بین زائران توزیع شود.

این مسئول افزود: در قصر شیرین نیز یک موکب بزرگ با ظرفیت ۵ هزار نفر دایر کردیم .

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت ۳۳۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار

برچسب ها: سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.