سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هانی‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر طرح "صلح هرمز" عملیاتی شود، منطقه شاهد آرامش و امنیت پایداری خواهد بود

کارشناس مسائل بین الملل گفت: طرحی که آقای روحانی آن را از تریبون سازمان ملل اعلام کرد، با استقبال کم‌نظیر جامعه جهانی مواجه شد.

حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به نیویورک اظهار کرد: آقای روحانی از تریبون سازمان ملل برای طرح مشکلات و مسائل اسلام و ملت‌های منطقه بهره گرفت و توانست چهره واقعی آمریکا را برای جهانیان روشن کند و همچنین نشان داد که آمریکا یک تروریست اقتصادی است.

او ادامه داد: طرحی که رئیس‌جمهور برای ایجاد صلح در تنگه هرمز و خلیج فارس ارائه داد، بازتاب‌های بسیار زیاد و گسترده‌ای به همراه داشت. آقای روحانی پاسخ اتهامات آمریکا را به خوبی داد و ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره برای تعامل سازنده با جامعه جهانی آماده است، به همین دلیل رسانه‌های آمریکایی و غربی عناوین مهمی از سخنرانی آقای روحانی را برجسته و منتشر کردند.

کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: تمام این کارها نشان‌دهنده این است که حقانیت جمهوری اسلامی ایران برای همه کشورهای جهان اهمیت دارد و ثابت شده است.

هانی زاده اضافه کرد: طرحی که آقای روحانی آن را از تریبون سازمان ملل اعلام کرد، با استقبال کم‌نظیر جامعه جهانی مواجه شد و اگر عملیاتی شود، منطقه شاهد آرامش و امنیت پایداری خواهد بود.  البته آمریکا در حال حاضر کارشکنی خودش برای تقابل با طرح صلح ایران را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.