سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در خاش برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه خاش گفت: بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه‌گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و معتمدان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ حمیدرضا شهرکی جانشین فرمانده سپاه خاش اظهار داشت: ویژه برنامه‌های پاسداشت هفته دفاع مقدس با اجرای مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم در جوار شهدای گمنام، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان گمنام، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا آغاز و با اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در خاش با شکوه خاصی برگزار شد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش گفت: شهیدان و خانواده‌های معظم آن‌ها از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که باید در طول سال مورد دلجویی قرار گیرند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: شهدا و رزمندگان اسلام مایه عزت و سربلندی ملت ایران هستندکه در شرایط دشوار توانستند از ارزش‌های اسلام و انقلاب صیانت و از مرز‌های میهن پاسداری کنند.

فرماندار خاش نیز گفت: شهدا در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با ایثارگری و جانفشانی، شجاعت و پایمردی، جاودانگی، عظمت و اقتدار ملی را به ایران هدیه کردند.

صاحب گل صالحی اظهار داشت: دستاورد‌های دفاع مقدس در دهه‌های اخیر بخوبی نمایان بوده و اثرات آن را در تقویت روحیه مقاومت ملت بزرگ ایران و بی اثر شدن تحریم و فشار‌های ظالمانه دشمنان مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

شهدا و رزمندگان اسلام مایه عزت و سربلندی ملت ایران هستند

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.