سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه کننده «شب تئاتر» در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بی اعتنائی و سطحی نگری بلای جان تئاتر دفاع مقدس

اشرفی گفت:تئاتر تا به امروز آنگونه كه شايسته است دين خود را به جامعه برای دفاع مقدس ادا نكرده است.

امین اشرفی تهیه کننده در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون برنامه «شب تئاتر»گفت: رویکرد ما در این برنامه بررسی شرایط تئاتر به صورت علمی و آکادمیک است و سعی کردیم از بدنه جریان اصلی تئاتر در گفت و گو ها استفاده کنیم .

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس دو برنامه را به تئاتر دفاع مقدس اختصاص دادیم، هفته گذشته درباره جایگاه تئاتردفاع مقدس در تئاتر امروز صحبت کردیم و امشب نیز با حضور ایوب آقاخانی، نویسنده، بازیگر و کارگردان و علی سلیمانی سرنسری بازیگر، به موضوع ضرورت وجود شخصیت های ماندگار در تئاترهای دفاع مقدس می پردازیم؛ تئاتر تا به امروز آنگونه كه شايسته است دين خود را به جامعه در قبال دفاع مقدس ادا نكرده است.

اشرفی پیرامون بخش های برنامه بیان کرد: در آیتم میز خبر با حضور سه خبرنگار به تحلیل رویدادهای هفته می پردازد ،همچنین بخش گفت و گوبا مهمان، معرفی نمایش های روی صحنه تهران و شهرستان ها و نیز معرفی کتاب از دیگر بخش های این برنامه هستند.

گفتنی است «شب تئاتر» از مجموعه «شب‌های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که شنبه‌ها ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن می‌رود؛ تهیه کنندگی این برنامه را امین اشرفی برعهده دارد و سردبیری و اجرای آن را منوچهر اکبرلو عهده دار است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.