سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله نوری همدانی از حذف نام شهدا از برخی خیابان‌ها وکوچه ها انتقاد کرد

آیت الله نوری همدانی از حذف نام شهدا از برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها انتقاد کرد و گفت: دست‌هایی در کار است تا فرهنگ شهید و شهادت کنار گذاشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله نوری همدانی از حذف نام شهدا از برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها انتقاد کرد و گفت: دست‌هایی در کار است تا فرهنگ شهید و شهادت کنار گذاشته شود.

آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و زندانیان سیاسی پیش از انقلاب، تاریخ هشت سال دفاع مقدس را درسی بزرگ برای مردم ایران دانست و گفت به همین علت نام و یاد شهدا باید همواره در کشور زنده بماند.

آیت الله نوری همدانی تکریم ایثارگران و خانواده شهدا را بر مسئولان و مردم واجب دانست و افزود: شهدا و ایثارگران بودند که انقلاب اسلامی را تثبیت کردند.

او با اشاره به دشمنی کشور‌های اروپایی و آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی در دوران جنگ تحمیلی، تصریح کرد: دشمنی این کشور‌ها با ایران همچنان و با شدت بیشتری ادامه دارد و تنها شکل آن تغییر کرده است.

ایت الله نوری همدانی با اشاره به واسطه گری فرانسه بین ایران و آمریکا افزود: فرانسه بهتر است به حل مشکلات داخلی خود بپردازد،نسبت به این دشمنی‌ها نباید ساکت و بی تفاوت باشیم.

آیت الله نوری همدانی بر ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان به منظور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

انتهای پیام /ح

انتقاد آیت الله نوری همدانی از حذف نام شهدا از برخی خیابان ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.