سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم عنوان کرد؛

کمک خیرین به فرزندان محسنین در استان قم رشد داشته است/گسترش صدقه الکترونیکی در قم

قره داغی گفت:کمک خیرین به فرزندان محسنین در قم رشد داشته و میانگین کمک ماهیانه خیرین به فرزندان از ۴۸ هزار تومان به۱۱۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حسین قره داغی رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم با اشاره به جذب حامیان جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان قم عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری حدود هزار و ۶۰۰ نفر حامی جدید برای این طرح در استان جذب کردیم، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۹۰۰ نفر بود.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: از ظرفیت رسانه‌ها، مراکز نیکوکاری، اصناف، تشکل‌های مختلف و گروه‌های بانوان برای تبلیغ طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده کردیم، استفاده از فضای مجازی را در این زمینه انجام دادیم و برای اطلاع رسانی در این خصوص تلاش کردیم.

او ادامه داد: در پنج ماه نخست سال جاری دو هزار و ۳۰۰ نفر حامی جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان قم جذب شدند، در سال گذشته رقم جذب حامی برای این طرح در طول سال، حدود چهار هزار نفر بود. بیشترین جذب حامی برای در روز ۲۱ رمضان صورت می‌گیرد، فضای معنوی ماه مبارک رمضان موجب می‌شود که مردم بیشتر برای حمایت از ایتام و محسنین راغب باشند.

قره داغی با اشاره به تبلیغ طرح اکرام ایتام و محسنین در شهر قم تصریح کرد: در اماکنی همچون مصلای نماز جمعه و مراسم‌های مذهبی در شهر برای تبلیغ این طرح حضور می‌یابیم، به دنبال روش‌های جدید برای جذب کمک هستیم و گسترش صدقه الکترونیکی را دنبال می‌کنیم.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم یادآورشد: اولویت ما معرفی مددجویان بدون حامی و یا دارای حامی کم به خصوص از میان فرزندان محسنین به خیرین است، البته کمک خیرین به فرزندان محسنین در استان قم رشد داشته و میانگین کمک ماهیانه خیرین به این فرزندان از ۴۸ هزار تومان به ۱۱۰ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/ح

افزایش کمک خیرین به فرزندان محسنین در استان قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.