سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مبارزه با مفاسد اقتصادی خواب راحت را از خودروسازان گرفته است/ مردم باید از خودرو‌های مطابق با استاندارد‌های جهانی استفاده کنند

نماینده مردم ارومیه گفت: هیچ خودروسازی در این اوضاع آشفته مبارزه با فساد اقتصادی، خواب راحت ندارند چه برسد به آنکه بخواهد خودرو‌ها را احتکار کنند.


نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره دپوی خودروها در پارکینگ خودروسازان، اظهار کرد: خودرو برای عرضه به بازار به قطعات بسیاری نیاز دارند و گاهی به دلیل نبود یک قطعه کوچک اتومبیل عملا غیر قابل استفاده بوده و نمی‌توان آن را به بازار عرضه کرد.

بیشتر بخوانید: ماجرای دپوی ۱۲۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های سایپا و ایران‌خودرو از زبان دادستان تهران

او افزود: هیچ خودروسازی در این اوضاع آشفته که مبارزه با فساد اقتصادی در کشور کلید خورده است، خواب راحت ندارد چه برسد به آنکه بخواهد خودروها را احتکار کند.

قاضی پور تصریح کرد: بسیاری از خودروسازان اقدام به پیش فروش خودرو‌هایی می‌کنند که حتی وجود خارجی ندارند و از سازمان‌های ذیربط مجوز گرفته اند تا خودرو‌هایی را با استاندارد‌های پایین‌تر به بازار عرضه کنند؛ بنده با این موضوع مخالفم چرا که مردم ما شایسته استفاده از خودرو‌هایی مطابق با استاندارد‌های جهانی هستند.

نماینده مردم ارومیه بیان کرد: اخیراً دانشمندان وزارت دفاع قطعاتی را اختراع کرده اند که برخی فکر می‌کردند توانایی تولید آن در داخل وجود ندارد و به زودی شاهد استفاده آن‌ها در خودرو‌های تولید داخل کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.