سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ گویی مسؤولان مقصر در حمله سگ‌های ولگرد

امام جمعه خرمشهر گفت: همه کسانی که در این بحران(وجود سگ‌های ولگرد و حمله آنها به مردم) شهرستان نقش دارند باید امروز جوابگو مردم باشند و کسی از بار مسوولیت فرار نکند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امام جمعه خرمشهر  شامگاه گذشته با اشاره به حادثه حمله‌ور شدن سگ‌های ولگرد به دختر بچه خرمشهری و وارد شدن آسیب جدی به او، گفت: از حادثه به وجود آمده ناراحت هستم و با خانواده این دختر بچه احساس همدردی می‌کنم و امیدوارم به زودی عافیت و سلامت به این دختر برگردد.

او ادامه داد: همه مسؤولان مقصر در امر به وجود آمده و عدم اقدام جدی برای جمع آوری سگ‌های ولگرد باید امروز به این خانواده و تمام مردم پاسخگو باشند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به مصوبه عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد، گفت: در اصل این مصوبه اشتباه است چرا که با منطقه و شهر ما نمی‌سازد اما متاسفانه برخی از افراد به بهانه‌های مختلف از آن حمایت می‌کنند و به همین دلیل است که اقدام جدی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور با تاکید بر اینکه حقوق انسان‌ها به مراتب از حقوق حیوانات بالاتر است، افزود: اتلاف سگ‌های ولگرد اولویت اول برای حل این معضل است.

او گفت: همه کسانی که در این بحران شهرستان نقش دارند باید امروز جوابگو مردم باشند و کسی از بار مسوولیت فرار نکند.

انتهای پیام/ د

حمله‌ور شدن سگ‌های ولگرد به دختر بچه

برچسب ها: حوادث ، سگ های ولگرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.