وی با اشاره به گسترده تر و متنوع تر شدن خدمات، اظهار داشت: "بهبود سرعت و افزایش دقت در راستای بهترشدن کیفیت توزیع مرسولات، نقش مهمی در بالابردن سطح رضایتمندی شهروندان و تقویت اعتماد آنها به نام و نشان پست دارد." مدیرعامل ضمن اشاره بر چهار فرایند اصلی پست شامل کیفیت، مدیریت هزینه، درآمد و ترافیک، خواستار توجه همه جانبه به ابعاد مختلف قراردادهای جدید همکاری، به ویژه زیرساخت ها و بستر موجود شبکه پستی کشور شد. نعمتی تقویت روند پیشبرد پروژههای استان، توسعه همکاری با بخش خصوصی، استفاده بهینه از ظرفیت های خراسان رضوی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: "شکوفاتر شدن پست، در گرو تلاش و همدلی تمامی کارکنان و تعامل سازنده با سایر بخش ها است."
غلامرضا ملکیان مدیر کل دفتر مرکزی حراست و امنیت پستی نیز در این جلسه بر بهبود کیفیت سرویس دهی به مشتریان تاکید کرد و افزود: "انعقاد قراردادهای همکاری، می بایست با نظارت کامل و رعایت قوانین و مقررات انجام شود." سید احمد موسوی مدیر کل پست خراسان رضوی در این جلسه با ارایه گزارشی، به تشریح وضعیت موجود پست استان و برنامه ها و اهداف پبش رو، پرداخت. بازدید از بخش های مختلف اداره کل پست استان، اداره پست ناحیه هشت، دفاتر پست آب و برق و سجاد، از دیگر بخش های سفر مدیرعامل به مشهد بود.
انتهای پیام/