سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری بم:

لیگ فوتبال بانوان جذابیت خاص خودش را دارد/ اردویی برای تیم ملی برگزار نمی‌شود

قنبری گفت: درست نیست که وقتی تیم ملی مسابقه برون مرزی ندارد، هیچ اردویی برگزار نشود.

زهرا قنبری بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: قراردادم با تیم شهرداری را برای بار دیگر تمدید کردم و از امروز قرار است تمرینات ما به طور منظم آغاز شود. تمام تلاش ما این است که حضور قدرتمندی در لیگ داشته باشیم و از عنوان قهرمانی خود به بهترین شکل دفاع کنیم.

او تصریح کرد: چند سالی است که کیفیت لیگ برت فوتبال بانوان نسبت به گذشته بیشتر شده است و همه تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند. یک اتفاق خوب دیگری که در لیگ اتفاق افتاد پخش شدن بازیکنان تکنیکی و توانمند در تیم‌های مختلف بود که مسابقات امسال با وجود این تیم‌ها و بازیکنان جذاب شده است.

لیگ پیش زمینه تیم‌های ملی است

قنبری تصریح کرد: لیگ برتر پیش زمینه‌ای برای حضور بازیکنان در تیم ملی است. اردو‌های آماده سازی ملی باید به طور منظم و مداوم در تمام طول سال برگزار شود. این درست نیست که وقتی تیم ملی مسابقه برون مرزی ندارد، هیچ اردویی برگزار نشود. این مسئله به فوتبال بانوان لطمه می‌زند.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد

کاپیتان تیم ملی در ادامه گفت: بازیکنان زیادی در لیگ حضور دارند که با انگیزه بالایی مشغول تمرین هستند و وقتی به اردو دعوت می‌شوند انگیزه آن‌ها بیشتر هم می‌شود. سال گذشته به خاطر مسابقات مقدماتی آسیا اردو‌های منظمی برای ملی پوشان برگزار شد، اما متاسفانه بعد از پایان این مسابقات دیگر خبری از اردو نبود.

امیدوارم توجه رسانه‌ها به فوتبال بانوان بیشتر شود

قنبری تصریح کرد: با وجود اینکه هر تیمی تماشاگران خاص خودش را دارد، اما خیلی از بانوان ما هیچ اطلاعی از مسابقات بانوان ندارند، چون رسانه‌ها به این موضوع کم پرداخته اند. امیدوارم بیشتر به این مسئله پرداخته شود، زیرا لیگ بانوان جذابیت‌های زیادی برای تماشاگران دارد.


بیشتر بخوانید: احتمال جدایی صادقی از ذوب آهن قوت گرفت


بازیکن تیم شهرداری بم افزود: باشگاه شهرداری بم شاید برای سفر بازیکنانش به این شهر و آن شهر بلیت هواپیما نگیرد، اما یک اتوبوس اختصاصی از طرف باشگاه در اختیار ما هست که با آن سفر می‌کنیم. وضعیت مبلغ قرارداد‌هایی که در تیم شهرداری بم بسته می‌شود نسبت به سایر تیم‌های لیگ بهتر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.