سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود اجرا شد

سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم گفت: ۲۸۶ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در جلسه شورای اداری شاهرود بر ضرورت تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: طی هفته دفاع مقدس ۲۸۶ برنامه مختلف اجرایی و عملیاتی شده است.

او افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا دستاورد‌های این جنگ هشت‌ساله تبیین و به‌درستی به نسل بعدی انتقال یابد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ضمن بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهانه‌ای تا الگوسازی ایثار و ایستادگی و آرمان‌خواهی به‌عنوان گنجینه عظیم برای نسل آینده مطرح شود، ابراز داشت: سپردن کار به جوانان طبق بیانیه گام دوم انقلاب و برنامه‌ریزی در این راستا ازجمله مهم‌ترین اقدامات هفته دفاع مقدس در شاهرود بود.

سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم بابیان اینکه تلاش شد تا برنامه‌ها در کمیته و کارگروه‌های مختلف اجرایی شود، بیان کرد: طی این مدت برای حفظ یاد و خاطره شهدا ۱۱ یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان تدارک دیده شد و از ۷۰ خانواده شهید نیز دیدار به عمل آمد.

او در ادامه تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به مردم ساکن در مناطق محروم و تلاش برای محرومیت‌زدایی است لذا تلاش شد تا با همراهی دستگاه‌های اجرایی کاروان خدمت راه‌اندازی و گره‌ای از مشکلات مردم گشوده شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه نواختن زنگ مهر و مقاومت، روایت‌گری دفاع مقدس به همراه اعزام نمادین به جبهه در مدارس شاهرود انجام شد،اظهار داشت: گردهمایی رزمندگان، غبارروبی مزار شهدا، پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری مسابقات ورزشی از عناوین دیگر برنامه‌های بود که در سطح شهرستان طی هفته دفاع مقدس صورت گرفت.

انتهای پیام / م

اعزام نمادین به جبهه در مدارس شاهرود انجام شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.