سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیشابور قهرمان بدمینتون منطقه یک کشور شد

مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون مردان منطقه یک کشور، جام خلیج فارس، عصر جمعه با قهرمانی نیشابور در بجنورد پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، این مسابقات با شرکت ۴۰ ورزشکار از پنج استان منطقه یک در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد آغاز شده بود که در پایان نیشابور، با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و خراسان شمالی با ۱۰ امتیاز و قائمشهر با ۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

برات وثوق رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی در حاشیه آیین اختتامیه این مسابقات گفت:  خراسان شمالی با هشت بازیکن شامل پنج بازیکن بومی و سه غیربومی در این مسابقات حضور داشت، ولی با توجه به اینکه هر تیم می‌تواند تا ۱۲ بازیکن در مسابقات داشته باشد، امکان افزوده شدن ورزشکاران جدید در مراحل بعدی برای استفاده از بازیکنان قوی‌تر غیربومی وجود دارد.

 وثوق گفت: دور برگشت این مسابقات در تاریخ ١٨ و ١٩ مهرماه و به احتمال زیاد در نیشابور برگزار خواهد شد.
وثوق یادآور شد: دو تیم برتر از این گروه در ۲ مرحله رفت و برگشت که دارای بیشترین امتیاز باشند به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

وثوق افزود: در مرحله نهایی نیز چهار تیم صعود کرده از گروه الف و ب از هر گروه دو تیم به صورت رفت و برگشت با همدیگر رقابت کرده و در نهایت تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر بدمینتون کشور را خواهند یافت.

او افزود : لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور، جام خلیج فارس با حضور ۹ تیم در دو گروه الف و ب در مراحل مقدماتی و نهایی به صورت کشوری در شهر‌های بجنورد و سنندج برگزار می‌شود.

وثوق افزود: بر این اساس، مسابقات گروه الف شامل استان‌های خراسان شمالی و فارس و همچنین تیم‌هایی از شهر‌های قائمشهر، نیشابور و شاهرود و گروه ب شامل تیم‌هایی از تبریز، اراک، قم و البرز برگزار شد.

افزون بر ۵۰۰ ورزشکار در رشته بدمینتون خراسان شمالی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ه

نیشابور قهرمان بدمینتون منطقه یک کشور شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.