سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلگان گفت: درپی بارندگی‌های دیروز محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان به مرکز این بخش قطع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی ؛ دادمحمد بامری رییس اداره راه و شهرسازی  شهرستان دلگان  گفت:  درپی بارندگی‌های روز گذشته در حوزه شهرستان فنوج و طغیان سیل در حوزه آبریز آن، قبل از ظهر امروز محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان به مرکز این بخش قطع شده است.

او افزود: شهروندان در صورت ضرورت می‌توانند از حاشیه این محور و از جاده کنار گذر با احتیاط تردد کنند.

به گفته  مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از زمان آغاز فعالیت خود تا دیشب در شهرستان‌های مهرستان، سراوان، سیب سوران، قصرقند، سرباز، فنوج و ایرانشهر فعالیت کرده و در برخی مناطق بارش‌های قابل توجهی به همراه داشته است.

او  ادامه داد: پس از قصرقند بیشترین بارش‌های روز گذشته مربوط به ایستگاه‌های «کجدر» سرباز با ۴۴، «شهرک سبحان» سراوان ۳۰، «رئیس آباد» سرباز ۲۵ و «کشیک» نیکشهر ۲۰ و شهر نیکشهر ۱۵ میلی متر باران بوده است.

این مسئول با بیان اینکه شدت بارش‌ها در برخی مناطق منجر به تشکیل روان آب و انسداد چند محور مواصلاتی شده است، افزود: رودخانه کاجوی شهرستان قصرقند نیز در جریان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته جریان یافت.

انتهای پیام/ع

مسدود شدن محورهای ارتباطی در دلگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.