سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از طرح‌های جدید اتوبوس‌ها برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو

یکی از حامیان مالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ از طرح‌های جدید اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس در دهکده المپیک رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بریجستون یکی از حامیان مالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از طرح‌های جدیدی برای اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس در دهکده بازی‌ها رونمایی کرده است که امکان دسترسی آسان‌تر به حمل و نقل را به ویژه برای معلولان فراهم می‌کند.

این شرکت تولیدکننده لاستیک با مشارکت یک گروه ژاپنی در زمینه طراحی جدیدی کار کرده است که به اتوبوس‌ها اجازه می‌دهد تا به ایستگاه‌های اتوبوس دهکده المپیک نزدیکتر شوند.

این اتوبوس‌ها طوری طراحی شده که فاصله بسیار کمتری بین ایستگاه و در‌های اتوبوس ایجاد می‌شود و امکان دسترسی آسان‌تر را برای معلولین فراهم می‌کند و آن‌ها به سهولت می‌توانند سوار یا پیاده شوند.

این سیستم جدید برای اولین بار در ژوئن سال جاری در اوکایاما ژاپن معرفی شد و با افتتاح رسمی دهکده ورزشکاران، در توکیو رونمایی می‌شود.
دهکده بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ قرار است در فوریه سال آینده افتتاح شود.

ایستگاه‌های اتوبوس نیز از شیب خاصی برخوردار خواهد بود.

بریجستون اعلام کرد که پیش از آغاز بازی ها، نزدیک به ۱۳۰۰ فوت ایستگاه جدید در تابستان آینده در توکیو ساخته خواهد شد و در آزمایشات نیز خوب عمل کرده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

طراحی اتوبوس و ایستگاه‌های جدید برای بازی‌های المپیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.