سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی بود

سرهنگ حمید دامغانی گفت: رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی و حسینی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع رزمندگان شهرستان دامغان در هیئت رزمندگان کلاته رودبار گفت: رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی، حسینی و مکتب بسیجی بود که مایه فخر و مباهات ملت ایران شد.

او افزود: مردم همیشه در صحنه ایران در دوران‌های مختلف مدافع ارزش‌های انقلاب و نظام بوده و هستند.

سرهنگ دامغانی با اشاره به نقش مردم در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب گفت: این مردم با هدایت و رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) با آگاهی و بصیرت خود در هشت سال دفاع مقدس جانانه برابر دشمنان و ابرقدرت‌های جهان ایستادگی و مقاومت کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: مقاومت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی برابر دشمنان تا بن دندان مسلح سبب شد که دفاع آن دوران را امام خمینی (ره) دفاعی مقدس نام نهند.

دامغانی اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس همان جوانانی که امام خمینی (ره) بر آن‌ها اعتماد کردند خلاقیت و تلاشی بی‌نظیر و بی‌مانند را از خود نشان دادند و حماسه‌ها آفریدند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب بر بهره‌مندی از ظرفیت جوانان خلاق و آینده‌ساز تأکید کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه باید همچون شهدای دوران دفاع مقدس که با سلاح مقاومت برابر مستکبران عالم ایستادند؛ امروز الگوبرداری شود گفت: مقاومت مهم‌ترین راهبرد دنیای اسلام برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران است.

دامغانی به تحریم و فشار اقتصادی دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی بهترین راهکار مقابله اتکا به توان داخلی است.

انتهای پیام / ر

مقاومت مهم‌ترین راهبرد دنیای اسلام برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران است

برچسب ها: سپاه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.