سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش هنر پس از بحران، مداخله در التیام دادن آلام جامعه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جلسات انجمن ادبی و دیگر نشست‌های فرهنگی شهرستان سرپل‌ذهاب بعد از گذشت ۲ سال از زلزله آبان‌ماه سال ۹۶، هنوز در کانکس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بهرام فاضلی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در دیدار با اهالی فرهنگ و رسانه سرپل‌ذهاب  اظهار داشت: شایسته است اینگونه نشست‌ها که لازمه رفع آزردگی و تقویت تعاملات است، به‌صورت فصلی با مشارکت همه اهالی فرهنگ و هنر برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: قابل توجیه نیست که جلسات انجمن ادبی و دیگر نشست‌های فرهنگی بعد از گذشت ۲ سال از زلزله آبانماه سال ۹۶، هنوز در کانکس برگزار شود، تدارک مکان برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری توسط مدیران انجام می‌شود.

او  عنوان کرد: درب اداره ارشاد به روی تمام اهالی فرهنگ باز است؛ چتر تعامل و گفت‌وگوی متقابل میان مسؤولان و اصحاب فرهنگ و هنر باید گسترده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب نیز تاکید کرد: نقش هنر پس از بحران، مداخله در التیام دادن آلام و درد‌های یک جامعه است و هنرمندان سرپل‌ذهاب در این راستا تلاش‌های شایسته‌ای را به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری نشست های فرهنگی  مناطق زلزله زده  در کانکس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.