سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار تهران مطرح کرد؛

تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء نقطه عطف مهندسی رزمی است

حناچی گفت: نهاد‌ها پس از تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء بسیار منسجم شد و این قرارگاه در یکپارچگی بین دستگاه‌ها نقش موثری داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم گردهمایی مشترک فرماندهان و پیشکسوتان مهندسی رزمی دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس عرصه‌های مختلفی از جمله ایثار، از خود گذشتگی و اجتماعی داشت که اقشار مختلفی از مردم در آن فعالیت می‌کردند و یکی از آن حوزه‌ها  مهندسی رزمی بود.

شهردار تهران افزود: حوزه مهندسی رزمی از روز‌های ابتدایی دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب نقش موثری داشت که تا روز‌های آخر جنگ هم مشغول به فعالیت بود.

حناچی ادامه داد: اگر تا به امروز به حوزه مهندسی رزمی آن طور که باید پرداخته نشده کم کاری از ما و جمع ما بوده است.

او با اشاره به احداث سازه‌ها از سوی سازمان مهندسی رزمی تصریح کرد: پل خیبر و بعثت، بیمارستان‌های صحرایی جزء اقدام‌های مهندسی رزمی بود که حتی امروز دارای جذابیت‌های بی شماری است و امیدواریم بتوانیم این تجربه را به نسل امروز و فردا معرفی و منتقل کنیم.

شهردار تهران با اشاره به تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء نقطه عطفی در مهندسی رزمی بود و رابطه بین نهاد‌ها پس از تشکیل این قرارگاه بسیار منسجم شد و قرارگاه خاتم الانبیاء در یکپارچگی بین دستگاه‌ها نقش موثری داشت.

حناچی ادامه داد: با احداث بیمارستان‌های صحرایی فاصله زمانی بین جراحت تا اتاق عمل بسیار کاهش یافت و این موفقیتی بود که از عملکرد قرارگاه خاتم الانبیاء در ۸ سال دفاع مقدس حاصل شد.

او‌ تصریح کرد: اگر امروز نهادی با عنوان مدیریت بحران را در کشور داریم به واسطه تلاش و عملکرد قرارگاهی، چون خاتم الانبیاء است.

شهردار تهران افزود: این جمله را به عنوان درد دل می‌گویم و آن این است که روزی بیاید من بر زبان این جمله را جادی کنم که بر عهد و پیمان خود پایبندیم.

انتهای پیام/

کم کاری در معرفی مهندسی رزمی بر گردن ماست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.