سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود عباس: تصمیم نتانیاهو درباره کرانه باختری را محکوم می‌کنیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل، تصمیم نتانیاهو برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در سخنرانی خود در سومین روز از هفتاد و چهارمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما همیشه به مشروعیت بین المللی و مبارزه با تروریسم پایبند هستیم. تصمیم اخیر بنیامین نتانیاهو را مبنی بر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی محکوم می‌کنیم. با تمام ابزار‌های موجود و بدون توجه به نتایج آن، از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.

محمود عباس افزود: در صورت اجرایی شدن تصمیم نتانیاهو مبنی بر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری از جمله دره اردن و شمال بحرالمیت به سرزمین‌های اشغالی، تمام توافقنامه‌ها با اسرائیل را لغو خواهیم کرد. ما به قوانین و توافقنامه‌های بین المللی پایبند هستیم، ولی اسرائیل به هیچ توافقنامه‌ای پایبند نیست و جامعه جهانی باید این رژیم را به احترام به مشروعیت و قوانین بین المللی وادار کند. ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.