سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیانی: کسب ۳ امتیاز برابر پرسپولیس حقمان بود/ نباید کاری کنیم داور‌ها از قضاوت زده شوند

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ۳ امتیاز بازی برابر پرسپولیس حقمان بود و خدا را شکر که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: گلزنی به پرسپولیس مقابل هوادارانش خیلی سخت است و هر تیمی نمی‌تواند چنین فوتبالی را ارائه بدهد، اما ما روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کردیم. ما از دقیقه یک تا ۹۰ تمرکز خوبی داشتیم و این ۳ امتیاز حقمان بود. خدا را شکر که توانستیم دل هواداران سپاهان را شاد کنیم.

کیانی درباره اینکه ترابی معتقد بود که روی او پنالتی کرده است، گفت: پنالتی صورت نگرفت. فوتبال است و ترابی یک تنه از پشت به من زد و داور بازی به خوبی ادامه بازی را اعلام کرد.

نگذاریم داور‌ها از قضاوت زده شوند

کاپیتان سپاهان درباره عملکرد داور بازی گفت: من به علت پیروزی در این بازی نمی‌گویم که عملکرد داور خوب بود. به هر حال توپ در یک صحنه به سینه من خورد و داور خطای هند گرفت. نمی‌خواهم از داور طرفداری کنم، اما به عنوان یک کوچکتر خواهش می‌کنم که بگذاریم داور‌ها با آرامش قضاوت کنند و نگذاریم که از داوری زده شوند. به داور‌ها احترام بگذاریم. داور هم جزیی از فوتبال است و یک خانواده هستیم و امیدوارم پشت هم باشیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - سپاهان ۲/ باد شهرآورد ۳ امتیاز سرخپوشان را بُرد


او بیان کرد: ما مدعی قهرمانی هستیم. تعدادی از بازی ابتدای فصل را مساوی کردیم که باید برنده می‌شدیم، اما متاسفانه توپ‌های ما وارد دروازه حریفان نمی‌شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.