سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین آب موکب‌های اربعین در شلمچه و چذابه

نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان گفت: مشکلی برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز موکب‌های اربعین در شلمچه و چذابه وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حمید محبی نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان پنجشنبه در مرز شلمچه با بیان اینکه مشکلی برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز موکب‌های اربعین در شلمچه و چذابه وجود ندارد گفت:در ایام اربعین روزانه چهار هزار متر مکعب آب آشامیدنی به موکب‌های اربعین در شلمچه پمپاژ می‌شود.

او با بیان اینکه در بخش تامین آب برای موکب های اربعین اقدام خوبی صورت گرفته است افزود: پیش بینی لازم برای تامین ، ذخیره و توزیع آب آشامیدنی بین موکب های شلمچه انجام شده است.

نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان گفت: اربعین پارسال علاوه بر ایجاد شبکه آبرسانی بین موکب ها ، بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار لیتر آب در مخازن موکب ها ذخیره سازی شد که امسال با توجه به پیش بینی افزایش جمعیت زائران این میزان به ۲۶۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

محبی همچنین ادامه داد:در اربعین پارسال  ۳۳ دستگاه تانکر آب مورد نیاز موکب ها در مرز شلمچه را تامین کردند که امسال تاکنون ۱۰ دستگاه تانکر آماده شده و انتظار می رود سایر تانکرهای آبرسانی نیز از سوی  استان ها و شهرهای معین تامین شوند.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام ۲ میلیون بطری آب بسته بندی شده برای توزیع در مرز شلمچه متعهد شده است گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در مجموع ۶ میلیون بطری آب معدنی بسته بندی شده برای ایام اربعین در تعهد خود دارد.

محبی با اشاره به شرایط آبرسانی مرز چذابه نیز گفت:  طبق برنامه ریزی انجام شده  به میزان مورد نیاز جمعیت زائران اربعین آب آشامیدنی تامین می شود.

بیش از ۴۰۰ موکب در ایام اربعین پارسال در مسیر ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت خرمشهر تا مرز شلمچه به زائران اربعین خدمت رسانی کردند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ د

تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مواکب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.