سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام :

روزهای سربلندی در هفته دفاع مقدس مهمان خانه مردم است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام از پخش ویژه برنامه مناسبتی (روژییل سربرزی )روزهای سربلندی توسط این مرکز در هفته دفاع مقدس خبر داد.

بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ; گفت:ویژه برنامه مناسبتی (روژییل سربرزی )روزهای سربلندی توسط این مرکز در هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد که این برنامه برای نخستین بار امسال از شبکه استانی به صورت زنده از محل موزه دفاع مقدس هرشب در حال اجراست و با رویکرد مردمی بر روی آنتن می رود.

او استفاده از عوامل و دست اندکاران توانمند و کاملا آشنا به حوزه دفاع مقدس در تولید این برنامه را نقطه قوت ان بر شمرد و افزود: هرشب بدون استثنا با دعوت از تمام کسانی که در بحث دفاع مقدس در حوزه های مختلف آن نقش داشتند از جمله پیشکسوتان، رزمندگان، خاطره نویسان، شاعران، نویسندگان و تمام کسانی که حرف هایی برای گفتن دارند سعی در تبیین این روزهای تاریخی برای نسل جوان داریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام ادامه داد: درهای صدا و سیما به روی تمام دلسوزان نظام و انقلاب باز است چرا که نیازمند پیشنهاد و یاری تمامی اقشار در ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستیم .

 

انتهای پیام/با

پخش ویژه برنامه مناسبتی روزهای سربلندی در صدا و سیمای مرکز ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.