سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات سولشر و لمپارد درباره رویارویی چلسی و منچستریونایتد در جام اتحادیه

سرمربیان تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد نسبت به تقابل این ۲ تیم در جام اتحادیه انگلیس واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و چلسی با پیروزی برابر حریفان در جام اتحادیه به دور بعدی این مسابقات راه یافتند و شاگردان سولشر و لمپارد باید در این مرحله به مصاف یکدیگر بروند.

۲ تیم در چارچوب بازی‌های هفته اول لیگ برتر، در ورزشگاه اولدترافورد مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان منچستر یونایتد موفق شد با ۴ گل میهمان خود را شکست دهد. این بار آبی پوشان لندنی در ورزشگاه خانگی شان با شیاطین سرخ دیدار خواهند کرد و می‌توانند شکست سنگین در بازی لیگ را جبران کنند.


بیشتر بخوانید: صعود سخت شیاطین سرخ به دور دوم / گل باران گریمسبی در استمفورد بریج


سولشر سرمربی منچستر یونایتد درباره رویارویی تیمش برابر چلسی اظهار داشت: ما برای این بازی اشتیاق زیادی داریم. برای این که موفق شویم باید بهترین‌ها را شکست دهیم. ما بابت رویارویی با چنین تیم‌هایی اظهار ناراحتی نمی‌کنیم و با اشتیاق برای موفقیت می‌جنگیم و نگاهی رو به جلو داریم.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی نیز در واکنش به قرعه تیمش در مرحله چهارم جام اتحادیه گفت: بازی ما با منچستر یونایتد یک بازی بزرگ است. این دیدار، رویارویی ۲ تیم بزرگ است و از این که در استمفورد بریج بازی می‌کنیم، خوشحالم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.