سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۱۶۷ مؤدی مالیاتی پزشکی در استان

حدود ۲۹ درصد صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی خراسان جنوبی در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند نباتی، مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: ۵۸۵ مؤدی مالیاتی در بخش صاحبان مشاغل و حرف مختلف پزشکی در خراسان جنوبی فعال هستند که تا پایان شهریور به عنوان آخرین مهلت قانونی ثبت نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه‌های فروشگاهی، ۱۶۷ نفر از این تعداد (حدود ۲۹ درصد) برای ثبت نام اقدام کردند.

او افزود: تمام صاحبان این مشاغل از ابتدای مهر ملزم به نصب و استفاده از پایانه فروش هستند و در صورت عدم نصب و استفاده از آن، مشمول جرایم پیش بینی شده در قانون خواهند شد.

نباتی با اشاره به رویکرد جدی سازمان امور مالیاتی کشور در مبارزه با هرگونه فرار مالیاتی و همراهی و جدیت دستگاه‌های انتظامی و قضایی برای برخورد با مصادیق فرار مالیاتی، گفت: از تمامی ظرفیت‌های قانونی در راستای برخورد قاطع با مرتکبان فرار مالیاتی استفاده خواهد شد و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده عدم نصب و استفاده مشاغل پزشکی از پایانه فروش، مراتب را به شماره مرکز ارتباط مردمی و پاسخگویی تلفنی ۱۵۲۶ برای پیگیری اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

ثبت نام ۲۹ درصد مشاغل پزشکی خراسان جنوبی در نظام سامانه فروش

برچسب ها: امور مالیاتی ، پزشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.