سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملت ایران اجازه تکرار عاشورا‌ها و خرمشهر‌ها را به دشمنان نخواهند داد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به رشادت‌های دوران دفاع مقدس گفت: ملت ایران اجازه تکرار عاشورا‌ها و خرمشهر‌ها را به دشمنان نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ویژه برنامه «گردهمایی بسیجیان آستان قدس رضوی» گفت: این ایام یادآور مسائل متعددی است که یکی از آنها حسرت ما جامانده‌ها از طعم شیرین شهادت است.

او بیان کرد: گرامیداشت و پاسداشت هفته دفاع مقدس، برای ما یادآور و تذکری از این حقیقت است که دفاع مقدس حادثه‌ای نیست که محدود به زمان باشد؛ رزمندگان ما در راه اسلام، قرآن و حفظ باور‌ها و اعتقادات دینی جان خود را نثار کردند و عزت و سربلندی را برای کشور و جامعه اسلامی رقم زدند و این راه عزت و سربلندی است که با ایستادگی رقم می‌خورد.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه دفاع مقدس یک جریان، مسیر و نقشه راه است، ادامه داد: دفاع مقدس یک جریان تاریخی بوده و همچنان که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با پیروی از امام خمینی (ره) منجر به عزت کشور شدند، امروز نیز رمز توفیق و موفقیت ما در تبعیت محض از ولایت فقیه است.

او هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و ایستادگی‌های ملت ایران در برابر دشمنان دانست و افزود: برای دفاع از عزت کشور و ارزش‌های اسلامی تمام داشته‌های خود را به میدان خواهیم آورد و ملت انقلابی و بابصیرت ایران اجازه نخواهند داد بار دیگر عاشورا‌ها و خرمشهر‌ها در این کشور تکرار شود و برای این هدف، تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

خاکسار قهرودی ادامه داد: هفته دفاع مقدس و حضور ما در این گونه ویژه‌برنامه‌ها تجدید عهد و پیمان و اعلام وفاداری با شهدا، امام راحل و رهبری معظم انقلاب است و نشان دهنده آمادگی ما برای مبارزه با هر حادثه‌ای است که مملکت و نظام مقدس اسلامی را تهدید می‌کند.

او همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس را اعلام قدرشناسی از خانواده شهدا دانست و گفت: اگر شهداء و صبر و ایستادگی خانواده معزز آنان نبود، امروز ما نمی‌توانستیم با آسایش زندگی کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: پرچم‌هایی که شهدا با خون خود در این سرزمین برافراشتند، باعث حفظ و نگهداری این مملکت شده است و ما وظیفه داریم برای برافراشته ماندن این پرچم‌ها تلاش کنیم. اگر ما امروز با عزت در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم به برکت این پرچم‌ها و خون شهداست.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

هفته دفاع مقدس فرصتی برای قدرشناسی از خانواده شهدا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.