سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشگاه شهید حاجی بابایی میزبان تراکتورسازی تبریز

 دبیر هیات فوتبال همدان از برگزاری دیدار تیم‌های پاس همدان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی بوجاریان دبیر هیات فوتبال همدان گفت: دیدار تیم‌های پاس همدان و تراکتورسازی تبریز از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود.

او بیان کرد: بر اساس تصمیم شورای تامین شهرستان همدان و با رعایت استاندارد‌های فوتبالی، ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهید حاجی بابایی واقع در پنج کیلومتری غرب همدان برای این مسابقه انتخاب شد.

 دبیر هیات فوتبال همدان  بیان کرد: این ورزشگاه هفته قبل نیز میزبان دور مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در گروه سه بود و از هر لحاظ مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون کشورمان نیز هست.

بوجاریان خاطرنشان کرد: نحوه عرضه بلیت این مسابقه نیز به زودی اطلاع رسانی می‌شود تا مشکلی برای تهیه آن توسط هواداران و تماشاگران نباشد.

دیدار تیم‌های پاس همدان و تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه هفتم مهرماه جاری، از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج آغاز می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

ورزشگاه حاجی بابایی محل برگزاری بازی پاس و تراکتورسازی

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.