سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی مسئول اداره ورزش وجوانان شهرستان ملکشاهی خبر داد;

برگزاری مراسم تجلیل از اعضاء و کمیته های فعال ورزش همگانی ملکشاهی

مسئول اداره ورزش وجوانان شهرستان ملکشاهی از برگزاری مراسم تجلیل از اعضاء و کمیته های فعال هیات ورزش همگانی ملکشاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ; بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از اعضاء و کمیته های فعال و تیم های هیات ورزش های همگانی شهرستان ملکشاهی با حضور صالحی مسئول اداره ورزش وجوانان،کارشناسان ورزش.رییس و اعضاء هیات ورزش همگانی شهرستان ملکشاهی برگزارشد.

صالحی مسئول اداره ورزش وجوانان شهرستان ملکشاهی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت ،از حمایت خود و دستگاه ورزش و جوانان استان از هیئت ورزش های همگانی شهرستان در توسعه زیر ساخت های این رشته خبر داد واخلاق مداری را یکی از فاکتور مهم در توسعه ورزش همگانی ذکر کرد.
 
صالحی بر نوآوری و ایجاد خلاقیت در ورزش همگانی تاکید و خواستار توسعه سخت افزاری و نرم افزاری در این هیئت شد و اصل آموزش را یکی از فاکتورهای مهم در توسعه زیر ساخت های این رشته ذکر کرد.
 
او بر توجه به منویات و نگاه مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی تاکید کرد و گفت:اگر جامعه ای به ورزش همگانی توجه نکند اون جامعه سالم نخواهد بود و این مهم می تواند بر سلامت جامعه و خانواده تاثیر گذار باشد.
 
مسئول اداره ورزش وجوانان شهرستان ملکشاهی نگاه خانوادها به ورزش همگانی را مهم دانست و عنوان کرد:ورزش همگانی تنظیم کننده سلامت جامعه است.
 
دراین مراسم از اعضاء فعال هیات ورزش های همگانی و تیم فوتبال بانوان با اهداء لوح و جوایز تجلیل شد.

درپایان این مراسم کاپ نایب قهرمانی مسابقات فوتبال بانوان استان توسط فرشته مقدسی مربی تیم به مدیر اداره ورزش وجوانان اهداء شد

انتهای پیام/با

نگاه ویژه دستگاه ورزش به توسعه ورزش همگانی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.