سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بابلسر:

امام خمینی مفهوم قدرت را در دنیا تغییر داد+تصاویر

رییس سازمان بسیج مستضعفین امام خمینی مفهوم قدرت را در دنیا تغییر داد و قدرت‌های بزرگ نظامی دنیا پس از انقلاب فاقد کارآیی برای تغییر قدرت در دنیا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای رسانه کشور در بابلسر گفت: انقلاب اسلامی ما دستاورد‌های زیادی داشته که همان روز‌های اول قابل مشاهده بود و بعضی از آثار آن زمان بر بود و امروز پس از ۴۰ سال می‌بینیم که تغییر مفهوم قدرت در منطقه بود.

او افزود: در قبل از انقلاب اسلامی کافی بود قدرت‌های دنیا تصمیم بگیرند نظام سیاسی هر کشور را تغییر بدهند، ولی امروز در این عرصه دچار شکست‌های زیاد و خفت و خواری شدند که این محصول انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدای ماست.

سردار سلیمانی گفت: شهدای رسانه از ابتدای انقلاب نقش مهم و اساسی در پیشبرو اهداف انقلاب داشتند و رسانه‌های ما اگر چه اندک بودند، ولی با رشادت توانستند در مقابل هجمه رسانه‌های غربی بایستند.

او افزود:امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی در جهان به واسطه کار رسانه‌های انقلابی و دلسوز شناخته شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:در ۲۰۰ سال گذسته هر گاه ما به بیگانان اتکا کردیم در قرارداد‌های متعددی با خباثت کشور‌های بیگانه به خصوص انگلیس بخشی از کسور را از دست دادیم.

او گفت: وظیفه رسانه این ایت که خطرات اعتماد به بیگانان را برای مردم و به خصوص نسل جوان بازگو کند.

سردار سلیمانی گفت: برای تامین منافع ملی و موفقیت بهروزی رسانه‌ها باید سوء نیت‌ها و خباثت‌های دولت‌های اسکتباری را بیان کند.

او افزود:شهدای رسانه جان خود را برای امنیت فیزیکی و روحی و روانی جامعه فدا کردند. چه بسا امنیت روحی و روانی در بعضی مواقع از امنیت فیزیکی مهمتر است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمندگان افتخارآفرین لشکر ۲۵ کربلا ازصنوف مختلف به ندای امام لبیک گفتند و در عملیات‌های زیادی حماسه آفریدند و پرچم ایران عزیز را بر بالای مناره مسجد فاو به اهتزار درآوردند.

او افزود: در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی شاهد پیروزی‌های بزرگتر برای انقلاب و شکست‌های بیشتر برای دشمنان علیرغم همه فشار‌ها به دست آمده است.

سردار سلیمانی گفت: برای رسیدن به پیروزی باید از رهنمود‌های امام، تدابیر مقام معظم رهبری و راه شهدا پیروی کنیم.
 

اولین یادواره شهدای رسانه کشور با محوریت شهید باغبانی شهید رسانه مدافع در مجتمع فرهنگی آموزشی بانک ملی بابلسر در حال برگزاری است.

۲۵۲ شهید رسانه در کشور داریم.

در این رسانه از ۳ مستند در خصوص زندگی شهید باغبانی و شهدای رسانه رونمایی شد.

 

 

 

انتهای پیام/س

حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین در مازندران

برچسب ها: شهدا ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.