سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت ۴ نفر از مصدومان حادثه قطارزاهدان-تهران وخیم گزارش شده است/ ۴۴ تن از مجروحان همچنان بستری هستند

مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت بحران دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان آخرین وضعیت مصدومین حادثه قطار زاهدان تهران که در بیمارستان‌های زاهدان بستری هستند را تشریح کرد.

فریبرز راشدی، مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت بحران دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: تا ساعت ۹:۰۰ صبح امروز از مجموع ۱۵۷ مصدومی که در بیمارستان‌های زاهدان بستری شده بودند ۱۱۳ نفر ترخیص شدند.

او افزود: در حال حاضر ۲۷ مصدوم در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)، ۱۳ نفر در بیمارستان علی ابن الی طالب (ع) و ۴ نفر در بیمارستان نبی اکرم (ص) همچنان بستری هستند که حال ۴ نفر از این مصدومان به علت وخامت وضعیت جسمی در بخش آی سی یو به سر می برند.

او ادامه داد :حال ۴ نفر از مصدومان حادثه قطار زاهدان-تهران وخیم گزارش شده است.

با توجه به اینکه خانواده محترم مصدومان این سانحه در داخل و خارج استان در ساعات اولیه از محل بستری عزیزان خود بی اطلاع بودند، این اطلاعات به منظور جلوگیری از سردرگمی هموطنان عزیز با همکاری روابط عمومی و در ساعات اولیه بحران منتشر و به روز رسانی میشد.

در حاضر خانواده تمامی مصدومان عزیزمان، اعم از کسانی که در استان سیستان و بلوچستان سکونت دارند و اهالی سایر نقاط کشور از محل بستری بستگانشان مطلع شده اند و به صورت مستقیم با بیمارستان‌محل بستری در ارتباط هستند؛ لذا پس از عبور از مرحله نخست بحران، از این پس صرفا تعداد مصدومین بستری در هر بیمارستان اعلام خواهد شد.

واژگونی ۸ واگن و مصدومیت ۱۵۷ نفر در حادثه قطار زاهدان به تهران

رسول راشکی مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ۱۱ واگن قطار ۸ واگن واژگون و ۱۵۷ نفر مصدوم شده‌اند که ۲۷ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

عملیات امدادونجات در این حادثه نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.