سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهید آبروی محله در حسین آباد سنندج

یادواره 'شهید آبروی محله' گرامیداشت خاطره شهید سید صدیق حسینی با حضور خانواده‌های شهدا، اقشار مختلف مردم در شهر حسین آباد از توابع شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این مراسم بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

سرهنگ حسن عسگری افزود: امنیت و اقتدار کنونی کشور در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده و ما امروز وظیفه داریم تا با الگو گیری از شهدا در راستای آبادانی و اعتلای هر چه بیشتر کشور گام برداشته و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

او یاداور شد: شهیدان آبرو و افتخار جامعه ما هستند و نسل جوان باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری راه شهیدان را ادامه دهند تا این ارزش‌ها برای همیشه در تاریخ ماندگار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در ۳۱ شهریور ۵۹ رژیم بعث عراق به پشتیبانی استکبار جهانی، جنگی بر کشورمان تحمیل کردندکه حاصلش خفت و خواری برای دشمنان و عزت و افتخار برای ملت ایران بود.

عسگری به پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، کشاورزی و صنعتی اشاره کرد و افزود: ایران توانمندتر از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت گام برمی دارد.

در ادامه این یادواره که با چند برنامه فرهنگی نیز همراه بود از خانواده‌های معظم شهدای شهر حسین آباد سنندج با اهدای لوح قدردانی شد.

شهید سید صدیق حسینی متولد ۱۳۰۴ شهر حسین آباد از توابع شهرستان سنندج است که سال ۶۱ در درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب در روستای ناوران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/ت

شهید آبروی محله

برچسب ها: شهید ، سپاه پاسداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.