سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه ویژه به رده‌های سنی مختلف جزء اهداف کلان وزارت ورزش و جوانان است

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:نگاه ویژه به رده‌های سنی مختلف از مهم ترین اهداف کلان وزارت ورزش و جوانان است که جزء برنامه‌های میان مدت محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  فهیمه سروری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسم قدردانی از تیم فوتسال و فوتبال بانوان خراسان رضوی گفت: نگاه دقیق‌تر و حساس‌تری به ورزش حوزه بانوان باید وجود داشته باشد تا از طریق برنامه های پیش‌بینی شده، شاهد موفقیت‌های روزافزون دختران ورزشکار و علاقه‌مند در خراسان رضوی باشیم.

او با اشاره به اینکه نگاه ویژه به رده‌های سنی مختلف جزء اهداف کلان وزارت ورزش و جوانان است، تصریح کرد: اهداف بسیاری هم برای این مهم درنظر گرفته شده که حضور درخشان‌تر در میادین بین‌المللی و المپیک از آن جمله است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تهیه و تدارک زیرساخت‌های لازم برای ورزش بانوان اهمیت زیادی دارد که همه دست‌اندرکاران باید در این زمینه ایفای نقش کنند.

امیر زارعی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز گفت: وزارت ورزش و جوانان بر اساس طرح چهار ساله خود برای دومین سال پیاپی اقدام به برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر کرده و به تبع آن امسال هم در ۴۵ رشته مردان و بانوان به مسابقات تیم اعزام کرده است.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اصلی‌ترین هدف اجرای این طرح، حضور پرقدرت در المپیک ۲۰۲۲ سنگال است و به همین منظور ورزشکاران نخبه و استعداد‌های برتر شناسایی و به اردو دعوت می‌شوند تا نمایندگان شایسته‌ای در رشته‌های مختلف داشته باشیم.

زارعی افزود: دختران فوتبالیست و فوتسالیست  خراسان رضوی با موفقیت اخیر خود در المپیاد‌های ورزشی جایگاه خود را در فوتبال کشور تثبیت کرده‌اند.

تیم‌های فوتسال و فوتبال بانوان خراسان رضوی در مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی را کسب کرده اند.
 
انتهای پیام// ز.م

نایب قهرمانی  تیم‌ فوتسال بانوان خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.