سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش استان همدان در ارزشیابی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از درخشش استان همدان در ارزشیابی فنی، فرهنگی و انضباطی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در سال تحصیلی گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری،معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: استان همدان با اعزام ۱۲۳ دانش آموز پسر در قالب ۱۴ تیم و ۱۰۴ دانش آموز دختر در قالب ۱۱ تیم به مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور که در دهه مبارک فجر سال ۹۷ و تابستان سال ۹۸ برگزار شد، نتایج درخشانی را کسب کرد.

او اضافه کرد: براساس گزارش دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی، بعد از گروه بندی استان‌های کشور برای ارزشیابی مسابقات ورزشی، همدان با قرار گرفتن در گروه (ب) که ۱۲ استان را شامل می‌شد، در نهایت با جمع امتیازات بخش دختران و پسران، موفق شد رتبه سوم گروه (ب) کشور را کسب کند.

جعفری ادامه داد: استان همدان در بخش دختران موفق شد رتبه دوم را به خود اختصاص دهد و همچنین در بخش پسران نیز این استان رتبه چهارم را کسب کرد.

او افزود: در مجموع ۳۲ اداره کل آموزش و پرورش کشور، استان همدان برای نخستین بار در طول ۱۰ سال گذشته موفق شد رتبه یازدهم کشور را به خود اختصاص دهد تا افتخار دیگری در عرصه ورزش استان رقم بخورد.

انتهای پیام/ ش

در ارزشیابی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور استان همدان خوش درخشید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.