سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست ناپذیری شاگردان تارتار در ۵ بازی دشوار

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر به مصاف حریفان قدرتمندی رفت و زردپوشان مسجد سلیمانی موفق شدند روند شکست ناپذیری خود را در برابر این تیم‌ها حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در حالی پا به مسابقات لیگ برتر گذاشت که کادرفنی این تیم به نسبت دیگر تیم‌های لیگ برتری دیرتر مشخص شد و تارتار فرصت کمتری برای بستن تیم و جذب بازیکنان مدنظرش داشت.

قرعه سخت نفت مسجد سلیمان در ۵ هفته ابتدایی لیگ نیز دیگر بدشانسی زردپوشان مسجد سلیمانی بود. با این وجود شاگردان تارتار موفق شدند در ۵ هفته نخست ۵ حریف قدرتمند خود را متوقف کنند و شکست ناپذیر بمانند. این در حالی است که برخی تیم‌های بزرگ لیگ برتری از جمله سرخابی‌های پایتخت و شهر خودرو مشهد که سرمایه گذاری خیلی بیشتری کردند و از بازیکنان گران قیمت و باتجربه‌ای در ترکیب خود بهره می‌برند، در ۵ هفته گذشته محتمل شکست شدند.


بیشتر بخوانید: میزان مصدومیت دروازه بان نفت مسجد سلیمان مشخص شد


شاگردان تارتار همچون فصل گذشته در هفته نخست به مصاف تراکتور پر ستاره رفتند و این تیم را متوقف کردند. آن‌ها در بازی هفته دوم برابر صنعت نفت آبادان که با حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت مربیگری آن دچار تحول شده و تا به اینجا نتایج خوبی کسب کرده، به تساوی رسیدند تا آبادان را دست خالی ترک نکنند. استقلال، سپاهان و شهر خودرو حریفان بعدی زردپوشان در لیگ برتر بودند که آن‌ها نیز نتوانستند از شاگردان تارتار ۳ امتیاز بگیرند.

نفت مسجد سلیمان در هفته بعد نیز میهمان پیکان تهران است و با در نظر گرفتن محرومیت ۳ جلسه‌ای هواداران این تیم که یک جلسه آن در بازی امشب مقابل شهر خودرو سپری شد، شاگردان تاتار می‌توانند در این بازی خارج از خانه برابر تیم کم هوادار پیکان از حمایت هوادارانشان برخوردار باشند.


بیشتر بخوانید: نفت مسجد سلیمان یک - شهر خودرو یک/ توقف شاگردان گل محمدی در شب اشتباهات دروازه بانان


باید دید نفت مسجد سلیمان در بازی هفته آینده موفق به ادامه دادن روند شکست ناپذیری خود و کسب نخستین ۳ امتیاز فصل جدید خواهد شد یا خودروسازان تهرانی که با پیروزی پر گل برابر ماشین سازی با روحیه خوب در این دیدار حاضر خواهند شد نخستین شکست شاگردان تارتار در فصل جدید را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نفت مسجد سلیمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.