سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشته شدن پسری به دست پدر خود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت : فرد قاتل نیز حدود یک ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در شهرک کارمندان، ماموران کلانتری ۲۱ نیایش به سرعت در محل حاضر شدند.

او گفت : پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده که طی آن پدر ۵۶ ساله با شلیک گلوله‌ای به سمت پسر ۲۷ ساله خود، موجب مرگ او شده است.

آمویی گفت: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری جستجوی خود را برای یافتن پدر قاتل آغاز کرده و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به قتل فرزندش به دنبال اختلافات خانوادگی، گفت: این فرد برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شده است.

او با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: گاهی اوقات کم تحملی و خشم آنی اتفاقات جبران ناپذیری را نظیر همین واقعه رقم می‌زند.

آمویی گفت: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌های سطح شهر و استان کرمانشاه همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره‌های رایگان در همه زمینه‌ها به عموم شهروندان هستند

کشف ۷۷۴ فقره سرقت در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در شهریور امسال، ۷۷۴ فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان کشف شد.

حسین براری افزود: این تعداد سرقت در نتیجه پیگیری گزارش‌های مردم و اجرای طرح‌های پیشگیرانه از سارقان حرفه‌ای کشف شده است.

او افزود: طی ماه گذشته ۸ طرح پیشگیری از سرقت نیز در کرمانشاه اجرا که نتیجه آن انهدام ۵ باند و دستگیری ۴۵ سارق سابقه دار بود.

 براری، دستگیری ۳۶۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، کشف بیش از ۶ کیلو انواع مواد و ۱۱ هزار حبه قرص روانگردان و پلمب ۷ واحد که که کار و فروش و توزیع مواد مخدر در ان صورت می‌گرفت را از دیگر اقدامات پلیس کرمانشاه در ماه گذشته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران در شهریور ۸۵۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را که عموما فاقد پلاک و مدارک شناسایی بودند را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

او دستگیری ۵۱ تن از اراذل و اوباش که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند را نیز یادآوری کرد و گفت: تعدادی سلاح سرد نیز از آن‌ها کشف شد.

 براری افزود: ماه گذشته با تلاش ماموران پلیس کرمانشاه، بیش از ۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۶۵ قاچاقچی نیز دستگیر شدند

هشدار‌های پلیس پیشگیری به مناسبت بازگشایی مدارس

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید توصیه‌هایی به منظور ارتقای آگاهی والدین و دانش آموزان و جلوگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی بیان کرد.

علی جهان آرا افزود: به فرزند خود بیاموزید با غریبه‌ها گرم نگیرند واگر غریبه‌ای اورا به جای خلوت دعوت کرد از رفتن خودداری و والدین را در جریان بگذارند و هرگز فرزند خود را با اشیاء قیمتی و پول زیاد به مدارس اعزام نکنند.

او افزود: در خصوص سرویس مدارس حتما از سرویسی استفاده شود که مورد تایید آموزش و پرورش استان، شهرستان و یا منطقه قرار گرفته باشد و در خصوص سلامت عمومی راننده سرویس مدرسه و سایر افرادی که با فرزند شما در ارتباط هستند تحقیق و هرگز سوار اتومبیل یا موتور سیکلت غریبه نشوند.

 جهان آرا افزود: به فرزند خود بیاموزید که با کسی درگیر نشود حتی اگر مورد توهین یا فحاشی قرار گرفت، اما در اولین فرصت موضوع را با والدین مطرح و بر روابط اجتماعی فرزند خود توجه و نظارت کافی داشته باشید و آسیب‌های اجتماعی مرتبط به مصرف مواد مخدر، انتخاب دوستان ناباب و... به فرزندان خود بیاموزید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس پیشگیری با تمام توان برای تامین امنیت آینده‌سازان این مرز و بوم در صحنه حضور خواهد یافت افزود: امیدواریم که دانش‌آموزان درسایه امنیت ایجاد شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی با حفظ سنگر علم و دانش و اعتلای جایگاه کشور، زحمات خادمان خود در پلیس پیشگیری ناجا به ثمر برسانند .

 

 

انتهای پیام/د

وقوع درگیری در شهرک کارمندان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.