سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در سردشت

برای ایجاد اشتغال فراگیر و پایدار روستایی ۴۲۴ نفر در سردشت بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فرماندار سردشت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با بیان اینکه توسعه همسو و همراه اشتغال معنا پیدا می‌کند، گفت: اشتغال تاثیر مستقیم و مثبتی در توسعه هر جامعه‌ای دارد و توسعه پایدار هر جامعه با اشتغال پایدار امکان پذیر است.

اقصی نخشی‌پور با اشاره به نرخ بالای بیکاری در سطح شهرستان، افزود: مسؤولیت و وظیفه مدیران و اعضای شورای اشتغال خطیر‌تر و سنگین‌تر است و باید در یک فصل جدیدی با یک رویکرد مناسب، قانون گرایی بهتر و تسهیل‌گری بیشتر مسایل و مشکلات پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ و ۹۸ اقدامات بسیار ارزشمند و مهمی در زمینه اشتغال در سطح شهرستان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: کمیته امداد ۲۹ طرح، میراث فرهنگی ۶۴ طرح، اداره تعاون و کار ۲۷ طرح، جهاد کشاورزی ۸۷ طرح و صنعت، معدن و تجارت ۵ طرح اشتغال پایدار روستایی با اشتغالزایی ۴۰۳ نفر با اعتبار ۲۴۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال اجرا کرده‌اند.

او گفت: در راستای اشتغال فراگیر که شامل مناطق شهری و شهرک‌های صنعتی می‌شود ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای اشتغال ۲۱ نفر پرداخت شده است.

او  تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در مجموع ۲۵۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت و زمینه اشتغال به صورت مستقیم برای ۴۲۴ نفر فراهم شده است.
 
انتهای پیام/م
 

پرداخت تسهیلات روستایی در سردشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.