سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست های مختلف برای برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی

همه در تلاشند تا زائران با فراغ بال بهتری به زیارت کربلا بروند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار لطفعلی پاکباز فرمانده هنگ مرزی استان خوزستان در حاشیه نشست هماهنگی با فرماندهان هنگ مرزی ایران و عراق ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته برای برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی به برگزاری یک سری نشست‌های تعاملی و هم افزایی میان مرزبانی جمهوری اسلامی و مرزبانی جمهوری عراق نیاز است.

او ادامه داد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته بتوانیم خدمات و امنیت مطلوبی را به زائران ارائه و یا برقرار کنیم تا زائران با فراغ بال بهتری بتوانند به زیارت بروند.

فرمانده هنگ مرزی استان خوزستان گفت: به طور روزانه ۲ تا ۳ هزار خودرو از مرزهای شلمچه و چذابه در حال تردد برای صادرات کالا هستند که به طور حتم نقش مرزبانان در ایجاد بسترهای تردید روان و امن بسیار مهم، قابل تقدیراست.

سردار پاکباز افزود: تردد امن زائران به طور جدی در دستور کار ما قرار دارد و همه تلاشمان برای فراهم‌سازی فضای هرچه بهتر و مطلوب‌تر برای زائران اربعین حسینی است.

او ادامه داد: برابر مقررات سال‌های گذشته که از طریق مقامات دو کشور انجام‌شده عبور اتباع خارجی تنها از مرز شلمچه امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ د

تلاش برای تردد امن زائران اربعین

برچسب ها: اربعین حسینی ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.