سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی صنعتگران با فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس ثمربخش شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: ایستادگی و پیروزی صنعتگران در جنگ اقتصادی دشمن با فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس ثمر بخش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از چند واحد صنعتی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در شهرک صنعتی ماشین سازی گفت:صنعتگران توانسته اند با اقتدار در مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستند و این با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس در واحد‌های صنعتی بوده و ثمربخش شده است.

او با بیان اینکه رمز پیروزی دفاع مقدس پیروی از ولایت و همدلی مردم بود، تصریح کرد: همان پیروی و همدلی رمز مقاومت و پیروزی امروز صنعتگران شد و به خوبی صاحبان صنایع هم نشان دادند که نتایج همکاری دولت و بخش خصوصی از مرز‌های استان فراتر رفته و امروز از شهرک‌های صنعتی به بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی فناوری و محصول صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی  خراسان رضوی با اشاره به اینکه حدود ۹۳ درصد صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی صنایع کوچک هستند،گفت: واحد‌های صنعتی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سه ماهه اول امسال بالغ بر ۱۱۰ میلیون یورو صادرات به کشور‌های هدف صادراتی داشته اند که مطلوب است.

مهدی زاده مقدم افزود: صنعتگران، در این شرایط به خوبی از تمامی ظرفیت‌ها به نفع تولید و اشتغال استان بهره گیری کردند و به منظور رونق تولید بیشتر در استان حرکت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی  خراسان رضوی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس اینقدر گسترده و عمیق بوده که هرچه آن را برای قشر‌های مختلف جامعه ترویج کنیم باز هم کم است، زیرا ارزش‌های دفاع مقدس بی نظیر است.
 
انتهای پیام// ز.م

واحد صنعتی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در شهرک صنعتی ماشین سازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.